Brentford har sikret seg den lovende forsvarsspilleren Jannik Schuster(19) fra RB Salzburg. Kontrakten strekker seg til juni 2031 og ser ut til å gjelde førstelagsspill. Dette etter en god sesong med flere kamper for Salzburg.
Sjefen selv Keith Andrews har dette å si om nysigneringen:
“I’m really delighted that we were able to get Jannik on board. He’s already played a lot of games for Salzburg at a high level. He’s a player with a lot of potential, and we see that as something we can develop. I really like him as a young man; he’s determined to maximise his potential. He’s going to fit in well with the first-team squad.”
Vi gleder oss til å se han i aksjon fra høsten av!




